Zaterdag 3 mei. Bungyjumpen boven Lake Taupo

5 mei 2014 - Gisborne, Nieuw-Zeeland

Vandaag was het dan eindelijk zover: bungeejumpen!                                            Boven lake Taupo, dit was 47 meter hoog.

Van tevoren waren we wel een beetje zenuwachtig, maar uiteindelijk viel het heel erg mee. Het was vooral super leuk!
Hierna gingen we op weg naar Napier, maar de band van de camper ging kapot, dus we hebben 2 uur op de wegenwacht moeten wachten voordat we weer verder konden. Gelukkig heeft papa nog vriendjes kunnen maken tijdens het wachten met een stel varkens in de wei. Hij gebruikte het hek als waslijn, achteraf niet zo'n goed plan want een heel groot varken trok onze handdoek eraf en scheurde 'm kapot. Met gevaar voor eigen leven is Kay over het hek gesprongen om de resten van de handdoek uit de wei te halen.

zondag naar Napier geweest, de stad staat vooral bekend omdat na een aardbeving en brand in 1931 de verwoeste stad weer helemaal opnieuw is gebouwd in Arte Deco stijl. Er waren inderdaad mooie gebouwen, maar veel werden overschaduwd door de winkels eronder met reclameborden. Op zich wel een mooie stad aan de zee.

Nu (zondagavond 4 mei) zitten we op een camping in Mahia aan een schiereilandje in the midlle of nowhere. Als enigsten op de hele camping, die ook wel behoorlijk onderkomen is.

maandag gaan we toch maar richting Gisborne, we wilden eerst nog een dag aan t strand doorbrengen, maar de zon komt niet echt door de wolken. In Gisborne gaan we onze band laten repareren, die we de volgende dag weer op kunnen halen, zodat de reserveband weer gewisseld wordt.

Gisborne verkend, wij te voet en Leo op zijn gehuurde rode coca-colafiets en met de verplicht helm op.

1. De Driessens:
    5 mei 2014
    Was dat Leo...dat was hier op het journaal, er was een man met een coca cola fiets door de opname van een pepsie reclame gereden.......?????